Gerónimo Sanes, Antonella Elizabeth10/09/201910/09/20192019https://hdl.handle.net/20.500.14414/14575This work was made to make students know how to introduce themselves and a third person. In the beginning of the class the teacher showed a video about personal information and the students tried to guess the topic of the class. The student knew what they have to do in each activity by modeling, coaching, asking comprehension questions. Also, the students made their conversation using the vocabulary they were taught and acting their conversation with their classmates. The goal of the class is to teach the correct way to give personal information, this learning is going to be so useful in their lives.Este trabajo fue hecho para que los estudiantes sepan cómo presentarse a sí mismos y a una tercera persona. Al comienzo de la clase, el maestro mostró un video sobre información personal y los estudiantes trataron de adivinar el tema de la clase. El alumno sabía lo que tenía que hacer en cada actividad modelando, practicando, y haciendo preguntas de comprensión. Además, los alumnos crearon un párrafo utilizando el vocabulario que se les enseñó e interactuando con sus compañeros de clase. El objetivo de la clase es enseñar la forma correcta de dar información personal, lo cual será muy útil en sus vidas.eninfo:eu-repo/semantics/openAccessNombreEdadNacionalidadPersonal informationinfo:eu-repo/semantics/other