Ruíz Fernandez, Micael Merarí10/30/201910/30/20192019https://hdl.handle.net/20.500.14414/14867He present work of professional sufficiency has been made out according to the given_x000D_ orientations the National University of Trujillo, the title is we associated with Our_x000D_ companions generating equality, respect, good deal, refusing violence, in Educación's First_x000D_ Degree Primary that abides by the standards that the university demands._x000D_ The learning session is oriented to develop the performance of the children of the first degree_x000D_ relate to each other with your companions evenly, respect and taking care of oneself, refusing_x000D_ any manifestation of violence of kind, for such reason Practiquemos calls the learning_x000D_ session himself Equality, respect and good deal in the daily get-together, the same that_x000D_ experiencial propitiates learnings and that has been implemented with means and materials_x000D_ educationally, selecting the list of comparisons to evaluate the indicated performance.El presente trabajo de suficiencia profesional ha sido elaborado de acuerdo a las_x000D_ orientaciones dada por la Universidad Nacional de Trujillo, el título es “Nos relacionamos_x000D_ con nuestros compañeros generando igualdad, respeto, buen trato, rechazando la violencia,_x000D_ en el Primer Grado de Educación Primaria” que cumple con los estándares que exige la_x000D_ universidad._x000D_ La sesión de aprendizaje está orientada a desarrollar el desempeño de los niños del primer_x000D_ grado se relacionen con sus compañeros con igualdad, respeto y cuidándonos, rechazando_x000D_ cualquier manifestación de violencia de género, por tal razón se titula la sesión de_x000D_ aprendizaje “Practiquemos igualdad, respeto y buen trato en la convivencia diaria”, la misma_x000D_ que propicia aprendizajes experiencial y que ha sido implementada con medios y materiales_x000D_ educativo, seleccionando la lista de cotejos para evaluar el indicado desempeñospainfo:eu-repo/semantics/openAccessRelaciónIgualdadRespetoBuen tratoNo violenciaNos relacionamos con nuestros compañeros generando igualdad, respeto, buen trato, rechazando la violenciainfo:eu-repo/semantics/other