Lavalle Dios, Pedro LuisCuba Enriquez, Martin Oswaldo2016-11-082016-11-082016https://hdl.handle.net/20.500.14414/4577As general aim: To determine the Segmentation of Market to optimize the Commercial Distribution in the Company Pack Pine Agroindustrial S.A.C-sector in Chiclayo's district 2015. Having hypothesis: The Segmentation of Market allows in a significant way to optimize the Commercial Distribution in the Company Pack Pine Agroindustrial S.A.C-sector in Chiclayo's district 2015. Since conclusion of the same one the Segmentation of Market allows in a significant way To optimize the Commercial Distribution in the Company Pack Pine Agroindustrial S.A.C-sector in Chiclayo's district in the differential characteristic of the packings of tin-plate which allows a reduction of costs in comparison with the traditional method.Como objetivo general: Determinar la Segmentación de Mercado para Optimizar la Distribución Comercial en la Empresa Envasadora hojalatera S.A.C.-Sector Agroindustrial en el distrito de Chiclayo 2015. Teniendo hipótesis: La Segmentación de Mercado permite de manera significativa Optimizar la Distribución Comercial en la Empresa Envasadora hojalatera S.A.C.-Sector Agroindustrial en el distrito de Chiclayo 2015. Como conclusión del mismo la Segmentación de Mercado permite de manera significativa Optimizar la Distribución Comercial en la Empresa Envasadora hojalatera S.A.C.-Sector Agroindustrial en el distrito de Chiclayo en la característica diferencial de los envases de hojalata la cual permite una reducción de costos en comparación con el método tradicional.spainfo:eu-repo/semantics/openAccessOptimizar, Segmentación de mercados, Distribución comercialLa segmentación de mercado y la distribución comercial en la empresa envasadora hojalatera s.a.c. sector agroindustrial en el distrito de chiclayo 2015info:eu-repo/semantics/masterThesis